On som

• hola@escolaguinardo.cat

On és l'Escola Guinardó

Visita’ns

Com veieu, som una escola gran, repartida en sis edificis al llarg dels carrers Garrotxa, Dr. Valls, de l’Oblit i Rubió i Ors. Lluny del que pugui semblar, l’escola està repartida en realitat només en dos grans blocs: Infantil i Cicle Inicial, al carrer Garrotxa i Cicle Mitjà, que està al carrer Dr. Valls és el primer bloc. Aquests tres edificis, tot i tenir entrades separades, estan interconnectats i podem passejar-hi sense sortir al carrer.

L’altre gran bloc és on hi tenim els grans de l’escola, Cicle Superior i Secundària, que tot i estar uns al carrer de l’Oblit i els altres a Rubió i Ors, estan interconnectats pel pati central de l’escola.

Les oficines d’administració les trobareu al carrer de l’Oblit fent cantonada amb Doctor Valls.