• > Totes les notícies
  • L’Escola reconeguda per Unicef com a Centre Referent en Educació en Drets d’Infància i Ciutadania Global
desembre 13, 2019

La comissió avaluadora ha resolt concedir el reconeixement com a Centre referent en drets d’infància i ciutadania global a l’Escola pels cursos 2019-2021.

Ser reconegut com a centre referent en educació en drets d’infància i ciutadania global implica un vincle mitjançant el qual el centre educatiu, juntament amb el programa d’educació d’UNICEF, promou l’educació en drets d’infància com a eix vertebrador d’una educació transformadora capaç de donar resposta a les necessitats i compromisos que requereix l’exercici de la ciutadania global en la societat actual.

El seu objectiu fonamental consisteix en situar la infància i els seus drets en un lloc destacat de la vida escolar que s’ha de guiar pels principis d’inclusió, d’equitat, solidaritat i qualitat. De la mateixa manera, cal que contribueixi a dotar l’ensenyament de les dimensions de globalitat i interdependència, característiques d’un món actual i imprescindibles en la formació dels nens, les nenes i els adolescents com a ciutadania global.

Us agraïm el vostre compromís amb els drets de la infància en iniciar aquest procés de transformació educativa i desitgem que continueu desenvolupant activitats adreçades a l’obtenció de nivells superiors amb la mateixa il·lusió i afany.

El Claustre de mestres estem molt contents per aquest reconeixement i ens anima a continuar treballant en la mateixa línia que ens ha dut fins aquí.