20è Campionat d’Aualé de Catalunya 2019

maig 17, 2019

El passat dissabte 11 de maig es va celebrar a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya el 20è Campionat d’aualé de Catalunya, un joc d’origen africà que fomenta l’estratègia, l’agilitat visual, el càlcul matemàtic i la planificació de jugades.

Els alumnes seleccionats per poder participar en aquest Campionat van ser:

De 5è:

Joanna Gimisó

Berta Portales

Carla Pérez

De 6è:

Jana Ginés

Bet Rodríguez

Laia Garcia

Ariadna Chillaron

Mar Agudo

Laura Guardiola

De 1r d’ESO:

El Gabriel Campillo

Malgrat que aquest any cap alumne de la nostra escola va obtenir premi, podem dir que van jugar molt bé durant les cinc rondes, sempre  amb una actitud atenta i reflexiva.

Des de l’escola els enviem la nostra felicitació i els animem a continuar practicant aquest joc d’estratègia! Al mes de novembre de 2019  hi haurà un altre Campionat!

Si volem més informació sobre aquest joc i les convocatòries que s”organitzen arreu del nostre país podeu entrar al següent enllaç: