Batxillerat dual

març 17, 2021

En la missió d’aprofundir i potenciar el multilingüisme des de l’escola, un any més, gràcies al conveni amb Academica Corporation –la principal institució escolar i educativa dels Estats Units i creadora del programa internacional de doble titulació “Diploma Dual”– volem oferir als nostres alumnes la possibilitat de cursar el DIPLOMA DUAL “BATXILLERAT DUAL AMERICÀ”.

Mitjançant aquest conveni, des de l’escola s’ha implementat per als alumnes a partir de 2n d’ESO que ho desitgin el programa de Doble Titulació de Batxillerat Espanyol i Estatunidenc.

Gràcies a aquest programa, els nostres alumnes des de 2n, 3r o 4t d’ESO podran estar matriculats a l’escola i simultàniament en una High School als EUA, cursant ambdós estudis alhora.

El programa Diploma Dual es realitza 100% online i com si es tractés d’una extraescolar. Els alumnes hauran de cursar un total de 6 crèdits estatunidencs durant l’ESO i el Batxillerat que, juntament a la convalidació dels seus estudis a l’escola, els farà aconseguir, a més de la titulació de Batxillerat espanyol, la titulació de High School dels Estats Units.

El programa “Diploma Batxillerat Dual Internacional” té tres objectius principals:

–       Immersió lingüística: 100% en anglès (currículum, professors…) en un entorn d’estudi i treball.

–       Immersió tecnològica: 100% online (plataformes, eines, comunicacions, etc.).

–       Immersió personal: gestió, esforç, responsabilitat, organització i maduresa de l’alumne en l’estudi i el treball.

Comencem les inscripcions pel curs 21-22!!!