Famílies que esteu buscant escola

març 13, 2020

Benvolgudes famílies

Us comuniquem que a causa del tancament de l’escola fins al dia 27 de març, seguint les indicacions del Departament de Salut i d’Educació les visites que teníem programades per visitar el centre no es duran a terme.

Podeu conèixer l’Escola a partir de la pàgina web www.escolaguinardo.cat, i a través de les xarxes (youtube, twitter o instagram).

Si sou una família que esteu buscant escola i voleu contactar amb nosaltres podeu utilitzar l’adreça de correu electrònic hola@escolaguinardo.cat informant-nos del nom de l’infant i el curs del qual voleu informació.

També aprofitem per recordar-vos que mitjançant aquesta adreça de correu us enviarem la informació al voltant de la preinscripció a mida que anem sabent novetats.

Si coneixeu alguna família que pugui estar interessada en el nostre projecte educatiu i volia venir a visitar-nos li podeu fer arribar aquesta informació.

Us agraïm la vostra comprensió.

El Claustre de Mestres