Cinema Solidari

gener 17, 2019

Des del grup de solidaritat de l’ESO divendres 25 de gener volem convertir l’edifici del Pedraforca en un CINEMA SOLIDARI.

A començament de curs, la Mar Codina que el curs passat va treballar com a mestra a l’escola, ens va demanar la nostra col·laboració per a recaptar fons per a Sierra Leone. Ella està fent un voluntariat a la ciutat de Lungi, concretament al centre Youth Center.

A  Youth Center es dediquen  a acollir nenes, nens i joves a les tardes amb l’objectiu de que no estiguin al carrer. Els hi ofereixen la possibilitat de fer esports, activitats lúdiques, xerrades  i els hi donen dos àpats al dia. Penseu que Sierra Leone és un dels països més pobres del món amb un analfabetisme encara força elevat. La guerra que van patir ha deixat greus seqüeles en els joves i reintegrar-los a la societat es fa difícil ja que només han conegut crueltat i violència.

Si voleu col·laborar amb nosaltres per aquesta causa, us esperem divendres 25 a les 17:30h a l’edifici del Pedraforca. El preu de l’entrada és de 3 euros pels adults i 2 euros pels nens. Els menors de 3 anys no paguen entrada. També es podran comprar crispetes, begudes i polseres. Hi haurà set sales amb pel·lícules per a totes les edats.

Per poder fer una previsió us demanem que reserveu les vostres entrades contestant aquest formulari:

Animeu-vos!

Aquestes són les pel·lícules que projectarem:

• Jumanji: a partir de 7 anys
  • Animales fantásticos: a partir de 7 anys
  • Harry Potter y la piedra filosofal: a partir de 10 anys
  • Azur i Asmar: de 3 a 10 anys
  • Hotel Transilvania: a partir de 6 anys
  • Contratiempo: a partir de 12 anys
  • Diamantes de sangre: a partir de 18 anys

Us demanem si us plau que els nens i nenes vinguin acompanyats d’un adult.

MOLTES GRÀCIES!!! Grup de solidaritat de l’ESO