Escola Guinardó i La Marató per la COVID-19

desembre 18, 2020

Des del grup de Solidaritat de mestres de l’Escola vam tenir la idea de participar d’alguna manera a la Marató de TV3 que aquest any és per la lluita contra la COVID-19. Ja veieu que és un tema molt proper i actual.

Ens vam decidir per fer un vídeo on es tractessin totes les mesures per podem fer servir per lluitar contra la pandèmia. El resultat és el vídeo que us presentem a continuació, on han participat tots els cursos de l’escola d’una manera o d’una altra.

Per tal de poder recollir diners per la investigació d’aquesta terrible malaltia, us oferim un compte corrent on podeu anar fent un ingrés  dins de les vostres possibilitats. La idea seria fer un ingrés amb tot el que s’ha acumulat a la Marató de TV3 en nom de l’Escola Guinardó. Per això us demanem que ens ho feu abans del dia 18 de desembre.

Número de compte: ES90 2100 3278 6421 0050 0393

Si se us passa el termini, no us preocupeu, us animem a que feu una trucada al número de la Marató!!

No ens volem acomiadar sense agrair a tots els alumnes i mestres que s’han implicat en aquest projecte.

I recordeu: La Marató diu molt de tu!!!

COMISSIÓ DE MESTRES DE SOLIDARITAT DE L’ESCOLA GUINARDÓ