Pla d’obertura de l’Escola Guinardó en Fase 2

juny 5, 2020

Pla d’obertura de l’Escola Guinardó en Fase 2 de desescalada per a la finalització del curs 2019-2020

El Departament d’Educació ha publicat recentment el Pla d’Obertura dels centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020 i per a l’organització i funcionament dels centres i els estudis del curs 2020-2021 (publicat el 20-05-20) i les Instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius (publicat el 22-05-20).

El present pla compleix amb les obligacions que s’hi determinen i les concreta en la realitat més immediata de l’Escola Guinardó, SCCL.

Cal recordar que la Fase 1 encara impedeix que l’alumnat accedeixi a l’escola. La Fase 2 permet que ho faci, però limitadament, segons la normativa que determinin tant les autoritats sanitàries com les acadèmiques. Si en qualsevol cas Barcelona no entrés a la Fase 2, el present pla no podria entrar en vigor.

El present pla d’obertura s’aplica a partir del dimarts 8 de juny, fins el divendres dia 19 de juny, ambdós inclosos.