L’Escola participa en el llibre-projecte sobre innovació educativa i valors cooperatius

desembre 19, 2019

El passat 12 de desembre, la nostra Escola va participar a l’acte presentació del llibre-projecte “Innovació educativa des dels valors cooperatius” a la casa Golferichs.

El motiu de la trobada era presentar la investigació que l’empresa Hobest va fer sobre la manera en què l’estructura cooperativa facilita la innovació.

La nostra escola ha participat d’aquest estudi i, per aquest motiu, fou convidada a la taula rodona amb les altres escoles objecte d’investigació: Escola Solc, Centre Educatiu i Terapèutic Carrilet, Escola Elisabeth i Nou Patufet.

L’acte es va iniciar amb una conferència del Dr. Jordi Collet, vicerector d’Investigació i Transferència del Coneixement de la Universitat de Vic i professor titular de Sociologia de l’Educació, que va parlar de les escoles cooperatives com a resposta òptima a la innovació, mentre ens convidava (amb sentit de l’humor) a escriure més sobre les nostres experiències.

Fou una tarda enriquidora, d’intercanvi de coneixements i d’anècdotes que reforcen la nostra aposta per la Federació de Cooperatives d’Ensenyament de Catalunya.